Ålands båten eller grönan(A)?

Har just sett Anna Phil hehe. Det är toppenbra:$ jag längtar redan tills nästa måndag;)

Jag tänkte bara berätta att nu är det säkert att isabelle ska följa i sommar, vi har bokat flygbilijetter  och allt!!! Shiiies vad jag längtar. Vi kommer först vara i avesta och softa, sen kommer vi fara till Sthlm och shoppa, borlänge kanske till Åland osv=D Mamma, pappa och julia ska iaf fara till åland med en gigantisk båt, det är jättekul där=) Typ bassäng, discon, spelautomater osv hehe. Plus att det är taxfree så man kan ju köpa billiga parfymer och sånt:$ Jag och isabelle får följa om vi vill, bara det att vi måste välja mellan det och att fara på gröna lund!!! Det är jättesvårt att välja juuuuuu. Men vi behöver inte bestämma oss än såklart, det är ju inte förrän i sommar vi ska fara=]

image274 eller image275

Nu ska jag ta mig en sväng in i duschen tror jag. Och sedan måste jag skriva lite svenska åtminstone!!!


Kommentarer
Postat av: isabelle

ÅH VAD SVÅRt=)!!!
vad vi än väljer så kommer det bli king iaf ;*

2008-04-07 @ 21:48:21
URL: http://isaabelleee.blogg.se
Postat av: isabelle

ÅH VAD SVÅRt=)!!!
vad vi än väljer så kommer det bli king iaf ;*

2008-04-07 @ 21:48:58
URL: http://isaabelleee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0