Buster på besök(=

OJOJOJ ja borde få diplom och medaljer!!!! Jag har gått från isabelle till mig, typ sju km. Inte illa. Vi tog med oss Buster (isas hund) och gick hit för att Signe och han skulle få träffas. Dom blev bästa vänner på dirr..nästan iaf(A) Nu sitter vi här och äter godis och försöker kirra lite till norrköping. Vi skrev även packningslista igår AHH vad jag längtar. Vi har typ planerat jättemkt. Det kommer bli toppenkul!!!

Igår umgicks jag med Reb, Isa och Samme. Det var nice, vi spelade lite poker, så film osv. Blev dock lite kris i slutet eftersom vi inte hade någonstans att sova. Men det löste sig och jag sov hos isabelle=)

image308 image309

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0