computerneurd ;)

Imorrn har jag sovmorron igen=D har dock min cykel på skolan och ingen buss går det. Jag trodde det skulle bli att gå men mamma kunde komma hem och skjutsa mig:$ Jag ska typ ändå vakna rätt tidigt så ska jag dusha, äta godfrukost, plugga osv:) det blir härligt:)



GAHHHH vad jag längtar till norrköping. Känslan är nästan obeskrivlig(A) Sen är det inte länge kvar tills jag ska till Sthlm och sen vips är det sommarlov!!!!!!!! jag håller typ på att spricka av längtantill allt:) Men nu ska jag kila från datorn tror jag. Har suttit här allt för mycket, som vanligt.

image318

Kommentarer
Postat av: moa-stina

LÄÄÄÄÄNGTAN är obeskrivlig !!! :D

2008-04-14 @ 23:25:37
URL: http://mostinalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0