Glass, glass, glass, i stora lass, lass lass;)

Dålig updatering minsann. Men jag är så less på min design, håller på med en ny men kommer inte på nå roligt att göra huhu. Men idag har det varit sol. Det har nästan känts som sommar i luften och jag köpte årets första mjukglass, och årets sista. Jag gillar verkligen inte glass, usch, men det ser så otroligt gott ut! Så jag måste köpa en varje år för att se om jag ändå kanske börjat gilla det. Men nej.  Strösslet var iallafall smarrigt:))
Gick på stan ett tag med Amanda och Therese, la undan ett par jeans jag ska fara och köpa imorrn!

Har umgåts med lollo ikväll, trevligt:) Var längesen jag träffade henne, vi gick typ ut och gick och bara pratade, lagade mat osv. Saknar dej babe=)

Måste bara skryyyyyta lite. Vi har sovmorron till tio över tolvv imorrn!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag blir happyhappyhappy heheh=D=D=D

Kommentarer
Postat av: Lollo

Duvet att jag fortfarande tycker om dig gullet (L)

2008-04-24 @ 14:56:17
URL: http://buymeaticket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0