glass, glass, glass i stora lass, lass, lass;)

Gud vad jag hatar glass, jag kräks fan. usch..ville bara påpeka det, eftersom några små flickor satt och tryckt glass hos jasmine nyss. Haha då for jag hem.
  Det värsta är att det ser yummy ut(A)

Idag har jag iaf varit på solbacken med mamma och pappa hihih:$ Jag köpte faktiskt mycket, en jacka, ett par mjukisbyxor, ett fotoalbum och candy=DDD

image263´
Bilden är i svartvit, menmen, jackan är svart med nå lite smådetaljer i grönt. Och byxorna är grå:)


Ikv gjorde vi bland annat om Cicci, hon brukar inte ha så mycket smink och har rakt hår osv, sen lockade vi håret och sminkade henne. Jättefint blev det!!!! Vi åt även chips och busade på. Johan dissade mig som fan;), eller han stannade då i boliden hela kvällen ackack;D Nu bär det förövrigt av mot sängen PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0