Isabelleåström bloggar

Hej, Isabelle här.. jag vet vad ni tänker YES äntligen någon som skriver kul. Och ja det är alldeles riktigt=) Anna är i duschen nu så då passar jag på att piffa upp hennes blogg med ett roligt och intressant inlägg. Det känns som vi är lite småskumma såhär på kvällssidan, typ garvar åt det som inte ens är lite roligt. Men sånna stunder diggas :} Jag sätter en hundring på att hon vill att jag ska berätta vad hon gjort idag. Så därför låtsas jag vara Anna nu..

Hejhej,idag är det torsdag och helgen närmar sig med stormande steg. En dag kvar till Norrköping och jag håller på att spricka av längtan;D Imorgon klockan 8 bär det av. Byebye skellhell,see you at sunday/monday. Idag har jag varit på skolan som vanligt.. Hade nationella prov i engelska. Det gick väl hyfsat, ingen dundersuccé men funkar i krig som man brukar säga. Sedan gick jag med min tunga bag till stan (hade min moppehjälm inuti) som tog en enoorm plats. Jag satt alltså på en moppe för första gången..iår;) Det var då på Isabelles moppe. Den snyggaste och bästa moppen jag nånsin åkt och kört på. Vi for upp till maxi och handlade godis nästan upp till kanten på påsen, munkar, nötter och en 1.5 liters dricka. SMALA!! Det gillas:))))) Men vad ska man annars hålla sig vaken med i en 14timmars buss? Som sagt, vi far imorgon så bomba med samtal och sms, vi kommer ha så satans jävla roligt!!=) Nu ska jag sluta skriva, eftersom det bara är min själ som skriver..inte jag. Men ni får ha det puss<3


Isabelle här igen.Okej, där ser ni. Anna var lite "out of her mind" idag men det är inget att göra åt. Hon blev som hon blev, ett missfoster.Trots det så älskar jag dig Anna, glöm inte det=) Puss på stjärten.

image324

SÅ JÄVLA SNYGG BILD STUMPAN ^


Kommentarer
Postat av: Therese

hoppas du har det riktigt roligt, nu när jag är ensam här, med ingen som vill gå "Rundan" med mig.. :( ;) du får följa mig hela nästa vecka istället! :D puss

2008-04-18 @ 10:41:53
Postat av: Josse

haha rundan.... :P

2008-04-18 @ 23:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0