Jag vill kunna flyga=D

Nuså nu är jag uppe, har duschat, sminkat mig och ätit frukost=) Nu ska jag ta och plugga lite smått men jag tror ändå jag kan det mesta till provet, dessutom brukar inte spanskaproven vara så svåra. Idag ska jagtill vårdcentralen efter skolan, eftersom jag har haft lock för öronen ända sen jag var förkyld ska vi checka det, och lite annat:) Ikväll är det sista träningen innan Norrköping så jag ska dit och peppa järnet. Jag längtar som bara den ( men det  vet ni ju redan :$ )

Tiden verkligen bara flyger iväg. Rätt härligt (snart sommmarlov) men samtidigt hinner jag med så lite(A) Jag måste försöka vara lika snabb som tiden så jag hinner umgås med alla och träna osv! Aja, nu blir det en sista koll i spanskaboken. Ha en bra dag!
image319bild: google

Lär mig flyga, ponken;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0