Kan någon bara trolla fram sommar nu?

Nu har jag läst samhälls som en idiot. Men jag måste ändå läsa mer, suck. Iaf så har jag sökt ferie nu och eftersom det är Nicke (typ mammas kompis, kompis) så är det ganska troligt att jag får sommarjobb på kyrkogården=D Det känns ändå toppen för då kan man vara ute på heltid och jag tror inte man måste slita allt för mycket, eller nån som vet(A)?

Jag hade redan fixat ett sommarjobb, som ledare på äventyrsskolan. Men eftersom det är kommunen som betalar för båda, får jag bara välja ett. Jag tror nästan att äventyrsskola skulle blir roligare, men samtidigt är kyrkogårdsarbetet typ bra för då kanske jag kan få det nästa sommar, nästnästa osv. Om jag vill vara ledare för äventyrsskolan kommer jag bara kunna vara det ett år, alltså i år.



Förövrigt längtar jag i MASSORMASSORMASSOR att det ska bli sommar!!! Fick västa vår/sommarkänslan idag och jag vill helt seriöst bara attt det ska bli sommar nu!!!!

         

LÄNGTAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

Dock längtar jag inte tills sånna här småkryp  börjar komma fram...

Kommentarer
Postat av: Laaana

GE MEJ SOMMAR (L)(L)(L)

2008-04-02 @ 11:40:59
Postat av: Moa-Stina

Hit med sommaren :] älskar bilderna

2008-04-02 @ 17:33:22
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0