Kort sammanfattning av norrköpning;))))

Nu ska jag ta mig i kragen, tänkte jag, och berätta lite mer om Norrköpingsresan. Det inlägget som jag skrev i norrköping var rätt snabbskrivet och tjollrigt. Men det lär även det här bli hursomhelst, det här var då andra året jag var i Norrköping på RM ( riksmästerskap ).


Det började som redan på torsdagen när jag och isabelle for till ica maxi, men det har jag, eller snarare isabelle, redan skrivt om:) Men isabelle sov iallafall över hos mig. Natten var hur lång som helst för det gick inte rktigt att sova så bra för jag var så jävla pirrig. Klockan sex ringde väckarklockan så då var det bara stiga upp för halv åtta skulle vi fara till bussen som skulle ta oss till Norrköping:) Vi hoppar på bussen och göra oss redo för en lååååång färd. Det tar nämligen 14 timmar.


Vi stannade först och äter lunch ( vart kom jag inte ihåg ) och jag cecilia och isabelle sprang runt och tog kort. Sedan stannade vi i upppsala för att äta middag. Yummy. Och här hann jag även slinka in och köpa tygskorna jag pratat om:) Sedan begav vi oss igen, förbi la capital och vidare mot Norrköping.

Ojojoj, det här kommer bli ett långt inlägg, men fortsätt läsa ändå:)

På kvällen var vi rätt trötta men vi gick ändå ut och kikade runt i stan. Gjorde några bus, som vanligt. Bland annat klättrade upp i en byggställning. ( Våra tränare blev dock inte så glada när dom fick reda på det, eller dom tyckte typ det var roligt men det ville dom inte säga;) ) Den kvällen somnade vi typ vid halv två kanske. Så det var lite kämpigt att ta sig upp 6 på morgonen.

Hela dagen spelade vi matcher. Vårat gruppspel bestod av Bromma, Göteborg och Norrköping. Vi vann två av matcherna och kom därför vidare till semifinal. Den skulle dock spelas dagen efter ( söndagen ).  På kvällen den dagen skulle vi gå ut och äta middag på en båt, som dock stod still. Men det var väldigt trevligt och en trollkarl kom och gjorde jättemånga trollerier, jag blev helimponerad;) Vi kom väl hem till huset där vi bodde vid 23tiden någongång och då for jag Isabelle och Cecilia ut på stan och gjorde gatorna i Norrköping osäkra. Vi hittade dock inget centrum;) Men vi strosade omkring och skrattade i mängder. Hela resan har bestått av glädje och skratt vill jag lova:)))))

Söndag spelade vi semifinal och vann, överlyckliga brudar vi var då eller (?) Och sedan final. Finalen förlorade vi men ackack jag kan inte påstå att silver var så tokigt!!! Med tanke på hur sämst det gick förra året så;)

image331

          ´                
ÄKTA KÄRLEK
♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Per

VÄRLDENS coolaste glasögon hade du^^
Förövrigt är palestinasjal rånäjs=)

2008-04-21 @ 22:53:19
Postat av: Isabelle

SÅ JÄVLA BÄÄÄÄÄÄSST !!!!!!!

2008-04-22 @ 08:00:05
Postat av: Moa-Stina

BÄST I VÄRLDEN :D

2008-04-22 @ 10:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0