mattematik min älskling osv................

Imorgon fyller min lillasyster år. Hela 12 år. Hon är typ gammal, jag som fortfarande tänker henne som typ sju haha. Njae, men grattis på henne. Jag köpte en mascara till henne eftersom hon nuförtiden sminkar sig everyday. Iaf jag köpte en likadan till mig och när jag kom hem la jag båda på sängen för jag tänkte ju inte på att hon kanske skulle komma. Men attans , det gjorde hon. Dock är jag snabbtänkt nanting så när hon frågade varför jag köpt två likadana svarade jag att jag köpt en åt isabelle;) Hoppas hon gick på det(A)

Annars händer det inte mycket, det är mattematik pluggande som gäller.......eller egenligen inte. Jag har löst två tal typ? Jag låtsas bara att jag pluggar, men jag kan det ändå ganska bra. Fast så känns det alltid för mig och sen kan jag ändå inte ett skit när jag väl sitter där och gör provet. Eller ja, det går ju inte så jättedåligt alltid men:$ Önska mig gärna lycka till på provet :)))))

image258



Förövrigt var jag rätt skicklig nyss när jag skulle skicka ett sms. Då hittade jag inte mobilen, och ringde. Ingt svar, fast när jag la på fick jag typ för mig (?) att nån svarde. Paniken då alltså, jag trodde jag hade glömt den nånstans osv, så jag ringde igen men inget svar. Dock kom röstbrevlådan och det var nog den rösten jag hörde första gången. Sen sprang jag ner för att leta den där men hittade den inte. Sen tänkte jag att det var inte värt att leta nu utan att jag skulle göra det imorrn ist. Men då när jag la mig i sängen låg den under täcket bara(A)

GODNATT



 


Kommentarer
Postat av: Laaana

LYCKA TILL! =D
jag HATAR HATAR HATAR matte.....

2008-04-04 @ 18:53:38
URL: http://laniis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0