Snart kommer ett roligare inlägg, men nu får ni nöja er med detta;)

Klockan halv 6 imorse kom vi fram till skellefteå. Ajsing vad trött jag var;) När jag kom hem blev det sängen på dirr och sedan upp till skolan efter lunch. Idag ska jag inte göra nånting, förutom att se anna phil!!!!=D Om jag är vaken då förstås ;D

Nyss var jag på bibloteket, tönt :$ Haha men jag skulle följa min systeryster och hitta nån bra bok åt henne. Och vi hittade Kära tjejer. Jag har läst den boken en miljon gånger ( första gången var typ i 5an;) ). Men jag älskar den=) Den handlar om Ellie som går i åttan, om hennes liv. Haha hon är rätt klantig så jag skrattar typ ihjäl mig när jag läser den=D Det finns även Stressade tjejer, Tjejer i tårar och Tjejer på stan. Allihop lika bra:))))))

Vi fick förövrigt S I L V E R  i norrköping. Men jag ska berätta mer osv senare. När jag har bilder ( när folk pallar skicka dom till mig ) för det är mycket roligare att skriva med lite bilder på sidan om ;)  Så ta en titt hit senare ikv=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0