Solen skiner=)

Sitter och äter lite godis. Ojoj, inte bra. Ska ju snart äta brunch;) Det är ju så jävla fint väder så jag tror rent jag ska sätta mig ut ett tag också=) Behöver inte fara hemifrån förrän typ tio tolv. Inte dålig sovmorron.

Menmne, idag ska jag efter skolan fara förbi stan en snabbis. Sedan ska jag på träning, klättring. Det känns som det var rålängesen jag var där. Och på söndag ska vi fara och klättra i berg, Första gången i år=D=D=D=D. Jag längtar.
 image367      

Plus att pappa är typ världens bästa och nu har han gett mig 300 kr på mobilen så nu har jag fått gratis sms!!!! SMSBOMBA, för det är typ inte så många som har gratis=S Aja, nu ska jag sätta mig ute i solen pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0