Step up:)

Också skrivet i söndags:

Igårkväll såg vi som sagt step up. Jag bara älskar filmen. Isabelle hade sagt till mig att den var bästbästbäst, men jag tänkte att hon överdrev. Men helt seriöst den levde verkligen upp till mina förväntningar( eller hur man brukar säga?) VERKLIGEN SEVÄRD. Handligen är bra, man blir typ RÅhappy och det skadar ju inte att läckerbiten Channing Tatum är med:$


Den handlar iaf om Tyler (Channing Tatum). Han döms, eftersom han och hans kompisar vandaliserat en rik skolas scen typ(?), till samhällstjänst och måste jobba som vaktmästare på skolan som bland annat utbildar dansare. Nora(Jenna Dewan) söker desperat efter en ny dans eftersom hennes gjort illa foten, och när hon ser Tyler dans förstår hon att det är han hon måste ha hjälp av.

image227


Kommentarer
Postat av: isabelle

FAVORITFILM!!!

2008-04-01 @ 17:45:44
URL: http://isaabelleee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0