Children know how to do it.

Hej där. Första skoldagen gick bara prima. Tycker att det är lite synd att vi byter klass. Jag gillade som min förra. nog för att den här klassen nog blir toppen den med. Ikväll ska jag bara vara hemma, för jag kan inte slita mig från desperata. Kan knapptr sitta här utan att få abstinens. eller okje, det var att ta i. Men ni som inte sett det, ta er tiden. det är värt det.

Nått annat nytt då? Mja. Jag måste få tillbak mina gamla matvanor bara. då jag inte åt tjocka saker heeeeeela tiden. Tror faktiskt att det kommer gå, nu med skolan och det. hoppas iallfall, för att annars, ja då blir det inge bra för mig. då får jag ju hål i tändena och dessutom storstor mage.


Kilon av kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0