It's easier to feel than explaning.

Hej muffins. Ikväll blev det visst träning. Inte det underbaraste vädret för beachträning. ändå är jag hur taggad som helst, fråga mig inte varför eftersom vi kommer bli dygnsura, iskalla om våra nakna fötter och ja allmänt kalla och sandiga. fast va, vad gör man inte för att få lira lite och det var typ 100 årsedan också. Före träningen ska jag ta mig en sväng till stina baka det ena och det andra och efter vi tränat ska vi  s l u k a  alltihop. Jag längtar tills efter träningen, en mängd.

Och idag hare jag kommit på hur fort man äter upp en bulle.
det går verkligen på 2 sek. Så därför föreslår jag att man tar två:) Pussar och sådana trevligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0