Living my life.

Hej chokladbollar. Som vanligt kom jag just hem från jobbet. Har ätit mig tjock på korv, som alltid när jag jobbat som korvgumma. Tror jag matar mig själv mer än gästerna, bara för att ha nått vettigt att göra(?) Men min middag, som snart står på bordet, är däremot dåligt smarrig. Mammas plankstek (!). Nämn något godare och ni borde få medalj rent utav''


Gårkvällen på moröbacke slutade som sagt med övernattning, så jag for direkt därifrån till jobbet imorse. Likamed ingen tid till uppdate på den här internetsidan inte. Hann sova i sisådär fem timmar sammanlagt. Direkt jag kom till Elin gick vi på Maxi och köpte det vi behövde. Maränger, glass, grädde, kex, frysta hallon, frysta blåbär och frysta björnbär, vindruvor, physallis, annans, melon, kiwi, körsbär banan och blockchoklad. Sedan gjorde man sitt eget lilla berg av frukt och sött och satte sig framför tv. Först såg vi 'Pay it forward'. Gode sorlig film måste jag erkänna. Kunde inte hålla tårarna bort en sekund. Sedan såg vi 'What happens in vegas', den var bra, så långt vi såg i alla fall. För vi somnade. Alla fyra sov i Elins säng;) Men den var rymlig::)):):):)) Jajajajjaa känner doften av mat så ska springa ner och kika om det är någe serverat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0