Tomorrow is day D.

Kvällen blev som planerad. Och nu känner jag mig som en boll som rullar fram. Perfekt till första skoldagen åde. men va, jag har ju tränat hehe (?) Hursomhelst. Imorgon skola. smygpanik. smygroligt. och smygnervös. Men det löser sig imorgon. om jag hittar några kläder jag vill bära förstås. annars kanske jag chockar hela skellefteå och kommer utan. det vore nått eller så.......



Osminkade åde. Men gott vare. Cheesecake och mini kladdkakemuffins.


Nu ska jag försöka hitta min väg till sängen och slockna där. PUSS och önska mig typ lycka till. eller nae. gör inte det. JUSTja. Sötaste komentaren ever fick jag tidigare idag. Av lilla Liv.  Liv skriver: ''äyåp¨6yåj7
'u''
Too cute. godnett people

Kommentarer
Postat av: Ronnie

hehe, det där ser gott ut

2008-08-20 @ 07:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0