Up to the top.

Snart bär det av till skolan. Eller ja om sisådär 20 min kanske. Tacka vet jag sovmorgonar. Vaknade dock tidigt imorse, men va, då har jag ju bara hunnit med både det ena och det andra. Vette finkan vad som händer idag. men mest troligt blir det en rätt soft dag eftersom vi börjar så pass sent. Dock har vi matte i 2,5 timmar. det känns mindre lysande. Men med idrott efter och sedan är dagen slut så överlever jag nog. sedan ska jag fixa dom sista grejerna för imorgon:$ kan inte berätta vad eftersom det ska bli en överraskning menmen(A)((A)A(A)A(A ikväll då? bilr troligen att umgås med någon. efter skolan ska jag till lollo men jag vet inte hur länge. vi får la se, som vanligt. brukar ju lösa sig.



  

Kommentarer
Postat av: ronnie

ta det lugnt bara ;)

2008-08-22 @ 15:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0