Somethings just has to be done.

Den du helst vill ha med till en öde ö:
 
(vi skulle kanske inte överleva så bra, men kul skullevi ha)

Något du längtar efter:


En person du skulle vilja byta liv med:

sigurt min vän. ge mig bara ditt liv(L)(L)L)L)L(

Den du helst skulle vilja se utan kläder:


Något du ångrar:

att jag smakade....

En bild som får dig att må illa:


Något som ger dig fjång:

(jag blir horny babyyyy)

En person som får dig att le:


Något du tycker är tråkigt:


De senaste du åt:


En person du alltid har velat slå:


Något du vill göra innan du dör:

RESA en mängd

Någon du vill träffa innan du dör:


Något du är rädd för:


Den senaste du fick en puss av:


Där du tror att dubefinner dig om tio år:


Den plats föredrar du minst:

buss i två dygn. även fast jag ser rätt happy ut men.

Det du helst spenderar dina pengar på:


Den maträtt du skulle beskriva dig själv som:

fläskfilé, hey that's me.

Den person du helst skulle vilja bli galet full med:
 

Kommentarer
Postat av: Elin Segerlund

Anna lilla, inte Chad en gång till. Han är INTE snygg!!

2008-08-26 @ 18:04:10
URL: http://justmyblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0