Straight down to the grown.

I väntan på att stina ska komma till datorn och skicka lite bilder från igår tänkte jag kluttra ner några rader om något helt annat. Tog mig just en sanbbtitt in på min goda vän isabelles blogg och där såg jag en bild från Norrköping. Ni anar inte ens hur mycket längtan och saknad dom bilderna ger. Jag vill verkligen behålla samma lag som ifjol. snälla. När dte går så bra på matcherna och man bara känner peppen och glädjen åde. jag bara bubblar av både lycka och arghet, varför kan inte bara hea laget flytta eller stanna. jag vte att man utvecklas olika men ändå. Jaja. tack för tiden säger jag då iallafall!!!!!



Men imogon börjar iallfall innomhsträningarna:):))))) kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0