Ysterday all my troubles seemed so far away.

Igårkväll blev som sagt finemang. Började med att vi samlade folk i en kvartersgård på atorp, hade blåst massa ballonger och gjort allmänt fint. Sedan så kidnappade Lollos pappa Stina dit. Han lämnade av henne till mig och lollo och vi vandrade in med henne i kvartersgården, eftersom hon hade bindel för ögonen såg hon ingenting men hörde gjorde hon. och oj vad alla sjöng. "Jag må hon leva, jag må hon leva, jag må hon leva uti hundrade år". Stina blev gode glad. blev helt gråtfärdig för att hon blev så överraskad typ. måttligt stolt var jag då eftersom det var jag tillsammans med mina homies isa, reb och lollo som fixat ihop allt.  Hela kvällen partade vi bara på och träffade folk. blev faktiskt en alldeless lagom fest, jag trodde nästan att det skulle spåra, men tackochlov, det gjorde det inte alls. Vid sisådär två kanske så ville jag till krysset. och jag tror dom flesta ville det(?) jag schasade iallafall ut alla då. på vägen till krysset hittade hampus en ranglig, rosa cykel som jag blev kär i, så jag fick cyklen av hampus. thanks, nu har jag en till cykel att glida runt med. Hursomhelst så for vi vidare till max och jag och sebbe delade på en mellanpommes, gode gott efter en kväll som denna. Efter jag käkat upp varje liten stripspinne tog jag med mig stina och sebbe för att fara till kvartersgården igen. Tänkte som inte ta med mig stina egentligen, för jag skulle städa ihop lite ochdet borde ju inte hon måsta hjälpa med. men eftersom mina homies dragit hem och hellre ville städa på morgonen fick stina hjälpa. Och sebbe(A) 

jag beslutade mig för att det var låååång väg hem och när själva födelsedagsbarnet erbjöd mig sovplats tackade jag glatt ja. Men sömn blev det då inte. Anton johan och B(?) kom på besök och vi satt i källaren och chillade, bara snackade åde. jag höll typ på att somna. men sedan när dom for, där vid klockan sex kanske, såg vi att soluppgången var underbart fin. Och ut och ta lite pics blev det, inget annat val. men vi trodde allt att det var lite sommrigare än det var för vi sprang ut barfota. och varmt var det sista det var.

Ja det var väl som denkvällen, och natten. Tack till alla som var där och gjorde kvällen toppen för födelsedagsbarnet.



jag och stina brummar på nycykeln.



storfet kindpuss till födelsedagsbarnet:)

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

Tack , tack för allt! Jag kan inte säga det nog många ggr <3 älskar er och är så tacksam för det ni gjorde

2008-08-26 @ 02:23:19
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0