This makes me smile.

Hej cheesecakes. Då väntar en shoppingtur här i bloggen .
Även om Lollo har varit här hela kvällen ( tack för att du räddade mig hehe ) så blir det som jag lovat:)



Byxor jag köpt :

Prag, 80 svenska riksdaler.

Skellefteå, 99 svenska riksdaler

Borlänge, 499 svenska riksdaler

Stockholm, 49.90 svenska riksdaler

Prag, 200 svenska riksdaler

Stockholm, 200 svenska riksdaler

Prag, 50 svenska riksdaler

Tröjor jag köpt:

1                               2                              3                              4


1
Stockholm, 199 svenska riksdaler
2 Avesta, 49 svenska riksdaler
3 Avesta 79 svenska riksdaler
4 Fail. Här hade jag tagit bild för både shortsen och tröjan.
Tröjan är iallafall från Borlänge, 199 svenska riksdaler
och shortsen från stockholm 149 svenska riksdaler.

Linnen och t-shirtar:


Prag, 199 svenskariksdaler

Skellefteå, 98 svenska riksdaler samt 79 svenska riksdaler

Prag, 20 svenska riksdaler samt 50 svenska riksdaler

Tunikor:


Prag, 150 svenska riksdaler

Prag, 60 svenska riksdaler

Stockholm, 149 svenska riksdaler

Skellefteå, 199 svenska riksdaler

Småövrigt:

Skellefteå, 499 svenska riksdaler

Skellefteå, 229 svenska riksdaler

Småtjafs från Borlänge


Trosor från alla världens hörn och en sportbh.


ROSA


Åland, 150 svenska riksdaler samt 399 svenska riksdaler

Det var långt i från allt vill jag lova. Men nu väntar sängen för det blir upp tidigt imorgon.
Måste se om vädret är jobbväder eller inte, är det jobbväder, ja då blir det jobb .
Om inte, blir det att umgås sådär sista dagen av sommarlovet. Pussar. 

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

Shoppoholic! ;D

2008-08-19 @ 01:24:23
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Ida

Du skulle vinna OS i shopping! De upprullade byxorna från Prag kan väl jag få? (A)

2008-08-19 @ 10:49:45
URL: http://idacnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0