Something more and nothing normal.

Kvällen hos Josse blev jättemysig. vi grillade, satt på glasverandan och stekte marschmallows över värme ljus. Bara njöt att att vara där och skratta. Vi kan verkligen få för oss grejer ska ni veta. som när jag och tina trodde josses pappa kallade på josses mamma när han egentligen kallade på hunden. HAHA då dog jag. men iallafall. sen for vi ut. Genom en kolsvart skog skulle vi då gå. såklart. Jag tror nästan jag aldrig varit sådär rädd, eller jo när jag gick spökhuset på grönalund eller när jag ser skräckfilm. Men hursomhelst så tyckte tina att hon såg en person i mörkret. Då blev jag en aning livrädd och råkade skrika och springa. Och då blev dom andra också rädd. när andra är rädd blir jag ännu räddare så då blev det så hemskt att jag började gråta HAHA. men inte så mycket(A) kan inte rå för att jag är så mörkrädd. det är verkligen bland det värsta som finns. När vi väl kom ut ur det där skogen till campingen så var det typ ingen jag ens sett förr där(?) jag träffade några homies som jag pratade med. men det var som det, så vi for hem efter bara en timme eller två. Ni som var där missade inget annat än att frysa näsan utav er. Sedan sov jag och Amanda över hos TP (= men eftersom hon började jobba nnio blev det ingen sovmorron. menmen nu ska jag ta nått i magen.


Vi tog inga pics överhuvudtaget.
men jag kan bjuda på en skön bild från sist jag var på beachen i byske.


Kommentarer
Postat av: jeppeho?

kan faktiskt tänka mej att du började gråta ;) haha

2008-08-31 @ 17:04:19
Postat av: josse

hahah inte lite skoj vi hade ;*

2008-08-31 @ 18:14:54
Postat av: Isabelle

jag saknar dig ....................jättemycket

2008-09-02 @ 18:37:48
URL: http://isaabelleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0