Look at you now flowers in the windows.

Nu har Evelina just begett sig till luleå, stina till grubbgatan och camilla till rumbagatan. lämnat mig här i lund ensam kavr hehe. Jag ska hoppa in i duschen nu och sen ska jag till byske. Ska bara umgås ikväll. Får se hur det blir, först var det typ fest fast nu blir det nog inte det(?) Men klockan sju ska vi iallafall grilla lite hos josse. korv, pinnbröd och marshmallows. sånt gott ni vet. sedan blir det nog att dra till campingen, se om det är nå trevligt folk och sedan sovning hos TP. blir nog mer än toppen=) ska kika om det går nå bussar till byske nu bara, hoppas verkligen det gör det, annars tror jag allt pappa få leka chafför.





Kyss /A





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0