I'm the arrow.



Såhär <------------------------------------------------------------------> less blir jag på mig själv. Om inte mer. Jag får ingenting gjort, glömmer allt och virrar bort saker hela tiden. Börjar jag göra något så slutar jag när det är halvgjort, jag gör ingeting helt färdigt och inte heller bra. Skjuter upp allt hela tiden gör jag också och tiden bara springer iväg. Jag hoppas på att det är min längtan till lov som det beror på, för det är ju faktiskt bara en och en halv vecka kvar till jullov! Hur skönt?

Ikväll ska jag försöka få några läxor överstökade ade jag väl som tänkt. Får väl se hur det går med den saken men jag håller tummarna för att jag ska lyckas göra något iallafall.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0