One day left.

Idag blev en riktigt slapp dag. Har knappt kommit mig upp ur sängen känns det som. Egentligen kanske det inte var ett så smart drag eftersom jag känner mig rätt uttråkad nu och morgondagen endast kommer bestå av väntan och längtan. Julia kommer garanterat komma in rusande klockan 6-7 imorgonbitti och rycka täcket av mig och skrika att det är JULAFTON. Det är ju mysigt men dagen blir oändligt lång. Fast vi ska ju gå runt med julklappar till grannarna, göra oss klara, duka fram maten och sånt där. Jag tänkte försöka få med systeryster på en liten julpromenad också. Då försvinner det lite tid där. Och jag är så glad att jag har fått julkänsla. Det är ju faktiskt dagen före jul.


HAHA söta julebruds förra året..........inte.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Diggar frisyren :*

2008-12-24 @ 00:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0