Four candles.

Det är fjärde advent. Det är tre dagar till julafton.



Jag förstår inte riktigt det tror jag. Jag har julkänsla och så men jag förstår som ändå inte att det är så pass kort tid kvar. Alla julklappar är iallafall köpta. Annars hade det varit lite smått panik. Julgranen våran är dock allt annat än julig..........min lillasyster har pyntat den så det säger väl kanske sitt;) Istället för julgransljus har vi ljusbollar(?) och gröna och rosa julbollar. Ingen julkänsla där inte. usch så irri jag blir. Men jag antar att jag får skylla mig själv eftersom jag inte var hemma när julgranen pyntades och det är ju iallafall en slags julgran.
Vi har gjort ett pepparkakshus också och bakat knäck. Det luktar nejlikor i hela huset också eftersom vi gjort sånnadär nejlikoapelsiner. Snart är det banne mig julafton.

Kommentarer
Postat av: julia

GRANEN ÄR SNYGG ;)

2008-12-21 @ 11:36:29
URL: http://jjuuliaenmark.blogg.se/
Postat av: sara

trevlig jul hörrudu:)

2008-12-21 @ 16:03:34
URL: http://saral.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0