I'll watch over you.

Gårkvällen bestod av PINGPONG mot stina. Två matcher till 100 och en avgörande till 10. Jag orkar verkliigen inte med att vi är nördar i pingis. Eller mest jag kanske men det är ju som så roligt haha. Jag träffade också Stinas systers nya hundvalp! En mops. Ni vet en sån där liten hund med intrycknod och fettväck. Hur söt? Vi hann även med att kolla igenom massa bilder från sommaren och längta tillbak så mycket att vi dog. En hel del babbel blev det också. Som vanligt alltså, men ändå så bäst
 

I'll help you up from there, whether you like it or not.

Nu ska jag ta mig lite fukost i magen. Det är ju faktiskt lov så jag passade på att sova längelänge. Inte enda tills nu, men jag har inte orkat pallra mig upp ur sängen än. Men nu blir det andra bullar.
Pusspusspuss.


Kommentarer
Postat av: moa-stina

Jag behöver dig

2008-12-22 @ 11:26:41
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0