My merry christams.

Höhö internet var inte alls borta till nyår. Pappa lyckades fixa det nyss. Guldstjärna till han.

Det har varit en riktigt mysig julafton i år. Det började med att jag och Julia tog massor med bilder, några inne och några ute i det kalla vintervädret. Inte speciellt juliga bilder men fina ändå ;-) Efter det blev det att hjälpa till att stöka fram glögg och pepparkakor för sedan kom farmor, farbror och kusinen. Kalle Anka för hela slanten.

När det väl var dags för julbordet kändes det som vi åt i timmar. Eller iallafall de vuxna. Sinnes jobbigt att vänta på att alla ska bli klara faktiskt, så jag och systeryster använde mest tiden till att grimaser åt varandra. Haha mogenhetsfaktor 10. När tomten väl kom tror jag att jag var nära att skratta ihjäl mig. Herremin vad roligt. Det var Julia som var tomte, säger väl allt. 

 
   

   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0