Shine, shine alive.



Ikväll har jag inget
planerat, inte ens träning och det känns grymt skönt. Måste ta en titt på spanskaglosorna bara annars är det lugnt på den fronten med. Måste kanske börja tänka på vad jag ska prata om på redovisningen på onsdag också...... Man ska prata om något i 3 minuter, försöka fånga intresset hos de som tittar och så. Egentligen inte så svår uppgift, det svåra är bara att man får välja själv. Val är som jobbiga haha men jag tror jag ska ta något konstigt bara. Som är lätt att babbla på om. 
 
Annars så ska jag på IKEA på fredag. Vi ska dit med vår klass i turism. Mamma ska följa med mig och vi ska shoppa både det ena och det andra till mitt rum hade jag väl tänkt. Sedan ska jag prata i bussen också......om reseförsäkringar. Döda mig(?) Jag kunde väl fått prata om något lite roligare men jag, josse och carro ska iallafall prata försäkringar och även dela ut en broschyr om det. Himla trevligt för dom som åker med....inte. Fast ja, inte vet jag föräldrar kanske vill veta sånt höhö.

På stan måste jag också. Julklappsinhandling NUNUNU känner jag. Det är inte få personer jag ska köpa julklappar åt heller! Men det blir mysigt för det betyder många "lilla julaftonar" med kompisar och så. Nu tror jag att det blir ett OTH avsnitt för min del, det var ett tag sen sist faktiskt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0