We'll do it.



  

coolare än dina polare ;-)

Hur skönt somhelst att få åka idag. Verkligen. och det finns inte bara hundra minnen från klutmarksbacken med stina. Efter vi åkt klart for jag hemi en timme sisådäroch nu sitter jag här hos Stina. Länge vi kunde vara i från varandra(?) Blir att hänga här tills hon ska umgås med familjen och jag ska vidare till atorp. Blir en tjejkväll tonight med Reb, Isabelle, Jasmineoch Cicci om jag inte förstått det hela fel. Nu ska jag gå och se på Ensam hemma 2 med stina.
 Pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

Anna, jag har panik för nyårs..helt seriöst.. din mamma får typ snacka med min morsa..

2008-12-30 @ 04:02:36
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0