Where ever you go.

DAGEN FÖRE JULAFTON. Pirr i magen x100!!!!

Jag och emil hade planerat att se en gammal julkalender igår haha. Men den filmen glömdes hemma hos emil så vi såg på Love actually istället. Det ska ju som vara en slags julfilm. Den var väl kanske inte den bästa filmen någonsin men den var som fin. Blev att vi såg Titanic också. Jag var ungefär den enda som inte såg den när den gick på tv(?) så jag tänkte att jag kanske skulle ta och se den. Sicken bra film. och med roligt sällskap blir väl det mesta bra=)



Idag tog jag låååång sovmorgon. Skönaste på länge måste jag ju erkänna. Annars så blir det nog att bara ta det lungt idag, fast jag får väl se vad dagen erbjuder. Nu väntar iallafall lunch.
Pusspusspuss.

Kommentarer
Postat av: oraklet

ditt sällskap är oxå hel ok =)

2008-12-23 @ 17:48:52
Postat av: Anonym

HAhaha bara helt ok ;);)?

2008-12-23 @ 20:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0