i love shoppping

Jag är helt slut, vet inte varför men jag är bara sjukt slut. Jasmine, Reb, Stina, Cicci och Bella for just hem, har haft en rolig kväll tjejer, thanks:) 
Pallar inte skriva så långt nu, men tänkte iaf berätta att jag fyndade typ mycket på stan idag. Jag lägger kanske in nån bild eller nå på allt imorrn, men jag köpte iaf två tröjor, ett skärp, en midjekjol och en väst. Och det blev bara 500 kr alltihop, great:). Dessutom köpte Stina en blus till mig, som present. Fick även andra presenter idag, 300 kr och 350kr på bikbok,plus ett recept på VÄRLDENS GODASTE kaka. Ska typ baka den nu(A)

image47 gosigt;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

mys pys:]

2008-02-02 @ 23:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0