jag måste måste måste plugga....

Nu har jag köpt the glases. Ser helt otroligt bra i de, helt sjukt. & när jag tar av mig de känns allt megasuddigt. Menmen, jag överlever ändå utan de, det har jag ju gjort så länge ändå(A)

Får jag fråga mig själv varför jag ens sitter här. Borde verkligen plugga engelska!!!!! Vi har ett fett stort, svårt prov imorrn och jag har bara pluggat med amandie på skolan idag huhu. Justja, när jag och pappa var och köpte glasögonen, glasögon måste typ vara det fulaste ordet i världen osv, iaf så köpte jag ett par skor då=D

 De hade kostat 900 kr men nu kostade de bara 299. Bra värt eller hur=)?


Nu måste jag ta tag i mitt engelskapluggande, PUSSS och hoppas ni har en roligare kväll en vad jag kommer ha(A)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Annnnniiee du kommer ändå int bli lång, eller möjligen vissa dagar...
//hemlig

2008-02-13 @ 19:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0