jag tror kanske jag ska fortsätta äta mycket godis ändå:)

Goddag:)
Ja, vad händer riktigt=)?
Nu ska jah snart gå och äta middag, kladdmakaroner och bacon. Sen så blir det träning, volleyboll. Nice. Plus att då får jag höra  hur det gick för Isa på nationella!! Även fast hon skrev till mig att inte gick nå bra hoppas jag på det bästa:)

Imorrn så skulle jag egentligen till doktorn. Har haft hosta jättelänge och den vill inte ge sig. Men doktorn hade blitt sjuk så det blir nån annan dag. På kvällen ska jag med amandie till drängsmark, typ nån fest där. Vi får ser hur det blir, men det blir nog bra. Undrar om jag ska sova hos amanda då eller..vi får se:)

Hahaha förresten, mitt lilla godislöfte, eller alltså jag ska bara försöka äta midre godis inte sluta helt men, hursomhelst det går inte så bra. Plus att jag åt en munk idag på skolan, ajabaja MEN den var smarrig=]
Nehepp, nu ropar mamma att det är mat. Då är det bara att kila ner och äta.

image77

PITE MED DIG HJÄRTAT!!!!!!!!!!!!!<3

Kommentarer
Postat av: Laaaana

Drängsmark, det är totaly öde hihi :$

2008-02-07 @ 20:04:21
URL: http://lanamarinkovic.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0