min fantasi är inte på topp.....

Jag blir tokig på mig själv, jag hittar inte på något vettigt att skriva om. Hjälp mig=)? Men iallfall, igår hade vi cup i norsjö, vi kom tvåa:) Jag var lite småvimsig men det gick hyfsat. Annars hände det inte så mycket i igår, eller ja, jag och isa tjänade lite pengar osv:):):):):):))))))

Typ många som har lov nu men vi har skola en vecka till vi. Idag hade jag iaf inte allt för jobbig dag, efter lunch gick vi på en teater på nordanå. Det jävliga var att vi var tvungen att gå tillbak och ha en sista lektion i geografi. Men jag överlevde. Efter skolan tränade jag och Isa i kombi, massa kondition och fys huhu. Nu ska jag ta och hoppa i säng, jag är tierd.

image12

PEPPAR JÄRNET FÖR  HEMAVAN MED STINA---- 13-17 mars=D=D=D=D=D=D=D


Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

HEMAVAN BEJBI! (L) PEPPAD SOM FAN :D!

2008-02-25 @ 23:36:38
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se
Postat av: Lollo

Vi var tvugna att ha engelska efteråt, men vi var som inte så snabba tillbaka xD ;)

2008-02-26 @ 14:22:56
URL: http://buymeaticket.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0