Jag är glad:)

Nu sitter jag här och käkar kvällsfika. Var egentligen inte så hungrig men mamma och pappa hade varit och handlat så kylskåpet var proppat med gott fika. Haha det roligaste jag kunde hitta att äta var dock yoghurt och en limpskiva. Men det var jordgubbsyoghurt, hur god som helst.

Idag sov jag länge. För det var ändå inget bra väder=( Men sen där vid två for jag till Per och sedan for vi och kikade på fotboll, ( det var Pers lag som spelade men inte han ). Det var typ år och dagar sen jag tittade på fotboll, men det är faktiskt kul. Frös dock en aning. Tur att jag hade per tjocktröja med mig:) Vi vann i alla fall, eller alltså Pers lag!

När vi kom hem såg vi family guy. Per är typppp förälskad i det och han har typ smittat mig, lite iallafall. Jag tycker det är superkul hihi.

För er som inte vet är Family Guy ungefär som simpsons:)
Fast det är mycket bättre! Simpsons är överskattat.

Menmen läggdags. Ska jobba imorrn så det blir upp early. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0