KOM fram solen

Mentusan. Idag tänkte jag att jag skulle vakna tidig så jag skulle kunna pressa hela dagen, men vädret vill då inte tillåta det inte. Men jaja jag har iallafall varit uppe nu ett tag och bara tjilllat med systeryster. Hoppas på att  snart ska komma fram och steka lika mycket som igår. Annars kanske det blir stan, om dom inte har stängt?

Annars ska jag nog bara ta det lugnt idag, vara med familjen, kanske klippa och klistra i fotoalbumet osvosv. Sen så ska Per komma hit och grilla åde så det blir nice:)


jag kanske ska ta och käka ett äpple också;))) PUSS

Kommentarer
Postat av: hej

jag drömde om dig i natt .

jag tror jag saknar dig

2008-06-06 @ 13:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0