Strawberrys make me happy.




Midsommaraftonen igår var nice. Eller det kändes inte riktigt som midsommar, för vi gjorde ingen midsommarstång huhu. Men det var kul ändå. Jag var hos Amanda med Per, Linn, vickan och Palle. Som jag sa. Vi åt och hade trevligt. Men det blev inget festande för min del, skulle nämligen upp tidigt idag och jobba.

På jobbet gick det som alltid bara bra. Ikväll blir det att fara till Jimmy och Johanna som har inflyttningsfest. Inte illa. Jobbar dock imorgon med så det blir att bara ta det lurre ikv också. Lite segt att jobba på helgen, men samtidigt får man ju bättre betalt:):):):):):)) Nu ska jag ringa hit Per så ska vi äta  j o r d g u b b a r  med grädde. Mums.
 PZ



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0