The daily life ---

Ah helt slut. Varifrån får barnen all energi? Men det har varit superkul idag, även fast jag blev iknuffad i vattnet med kläderna på osv. Men det är egentligen bara roligt. Efter att alla barn hade farit hem fick vi slita och kämpa huhu. Men annars så var det awesome. Det blir en tidig kväll för mig, ska ju upp tidigt imorgon och fortsätta busa på.

Mamma har varit och köpt veckorevyn så jag tror nästan att jag ska ta och läsa den och bara gotta mig med rabarberpaj eller nå sånt.



PZ

Kommentarer
Postat av: ronnie

Barn suger ut energin ur omgivningen det är så de får den att räcka i det närmaste oändliga... Tro mig jag vet.... =P

2008-06-17 @ 01:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0