Even when the snow is falling.

Bara för att Isabelle villk att mina fingrar ska träna lite på att knappa på tangentbordet så ska jag ta och skriva ett litet inlägg! Idag var det work som gällde. Eller ja vi chillade typ hela dan eftersom det inte fanns så mycket att göra, städade ur kiosken osv. Men det var inte så mycket folk som ville bada eftersom väderet inte har varit på topp. Jag ska däremot bada senare ikväll. Med favoritbrudarna. Först ska vi spela minigolf på edda, sen tänkte vi ta ett dopp i falket. Fast det är typ bara jag och isa som är på att bada men ackack. Haha efter att vi badat klar så blir det film och chill hos någon av oss. Kanske lite godis eller bakning vem vet?

Det är rebzoooors sista kväll hemma, hon far till spain imorrn! Lite avundsjuk är jag då minsann. Hon kommer bli brun, eller snarare svart som en kolbit för hon ska vara där i ungefär tre veckor!! Jag kommer sakna dig pluttan.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

och självklart kommer jag sakna dig också gumman!!!!!

2008-07-01 @ 11:22:02
URL: http://rebeccaahenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0