Godaftonnnnn

Ikväll blir det bio! Det var längesen, har ingen aning om vad vi ska se. Men nå nice blir det antagligen:) Jag ska di med Per och hans pooolers från Norsjö. har inte träffat dom förr så det blir kul. Imorgon blir det upp tidigt för då ska jag bege mig till Byske och spela beach. Jag vet dock ingenting om någonting. Jag vet inte var vi ska spela, vad vi ska äta, var vi ska sova, om det kostar att sova osvosv? Men vi far dit. Kostar det att sova i stuga eller nå sånt sover vi i bilen. Haha nae, då blir det nog att fara hem på kvällen;)

Fick bilderna som jag och isabelle tog när hennes kamera pajade.
 

 lovelyyyyyy

Ah nu måste jag rusa. Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Missjeni

Oj, tack så mycket :D Vad glad jag blir av din kommentar! :)

2008-06-14 @ 06:55:01
URL: http://jeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0