Wishing for a sunny day

IMORGON SKA JAG JOBBA! Jag blir glad. Kanske inte den vanligaste reaktionen när man ska fara och jobba. Men det kommer bli hur kul som helst, ni anar typ inte ens. När jag var nio-tio år gick jag själv äventyrsskola, det är där jag ska jobba, och gud vad kul det var. Det blir ju inte riktigt samma sak att vara ledare, men ändå nästan. Man blir alltid så omtyckt som ledare hihi det är kul. Imorgon ska vi som lära känna barnen. Vi ska väl leka några "lärakänna-varann-lekar" sen ska vi klättra, segla och paddla. Sen onsdag till torsdag ska vi på hajk hihi. Vi ska fara till mjödvattnet och paddla och tälta. Inte dåligt:) Och nästa vecka ska vi fara på hajk i tre dagar och åh det kommer bli toppen kul! Jag peppar typ sönder för att jobba hehe.

Sedan sista veckan ska jag jobba i Falkankiosken. Det blir också nice. Tyvärr är själva kiosken vänd åt fel, man sitter i skuggan. Men det ska jag väl kunna överleva.


sommarjobb==)=)=)=)=)))=)=)=)

Kommentarer
Postat av: Malin

åå jag vill tillbaka till äventyrsskolan det var så roligt när vi gick den :)

2008-06-16 @ 13:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0