Spinning round and round.

Sådärja. Nu har jag sminkat min systeryster litegranna ochså har jag börjat platta mitt hår. Jag blir tokig på det, det är förbenat tjockt. Jag gillar det inte. Jag måste verkligen komma på något att göra med det idag för jag klara inte av att ha det helt utsläppt, iallafall inte luggen! Eller så tar jag och ber mamma klippa mig, eller alltså typ luggen så den blir lite tunnare. Det tror jag att jag ska göra! Hursomhelst så vill jag att Stina ska komma hem tidigare än fem, kanske redan fyra. För då skulle vi kunna äta med reb och isabelle på stads, typ sätta oss vid älven och mysa. Men vi får se hur dte blir. Det blir nog bra vilket som skulle jag gissa. MEn vad ska man ha fär kläder i detta usla väder? Jag tar något lätt och sommrigt och så fryser jag häcken av mig. Lika bra hehe.


Jag blir yr. Men jag måste typ åka nån karusell ändå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0