Stockholmsshoppingen:)

Shoppingen från Sthlm då. Den har jag glömt bort att jag skulle visa! Men här kommer den och mycket blommor blev det;)



Tubtopp / kort sommarklänning / midjekjol från Indiska 199kr



Linne från H&M 149kr



Långt linne från H&M 149kr och vita tights från åhlens



Sommrig tunika från H&M 98kr



Slipins från Din sko 199kr

Haha ni märker att jag verkligen utnyttjar stockholms breda shopping;) Jag köper saker från H&M, din sko, indiska osvosv. MEN dom har faktiskt andra saker där än här även om det är samma affär, även om dom grejerna jag köpte kanske finns här i stan;) Fast jag köpte ju ett linne från Mango , och ett par till skor, som jag skrev om här =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0