anna phil(A)

Nu sitter jag och försöker komma på en bra låt som vi kan spela på musiken. Vi har delats in i olika grupper sen ska man tillsammans välja en låt man ska spela:) Jag tror mit förslag kommer bli Colbie Caillat - Bubbly. Eller mitt och amanda MHs=) Snart, alldeless starx börjar Anna Phil, nu måste ju göra kvällsfika och allt, får lägga in det här inlägget i pausen, för Anna Phil måste jag se :$

Iaf har pappat varit händig idag. Jag har fått en nytt sängbord, eller ja, jag har inte haft något förr för det har inte rymts. Min finuliga far har nu byggt ett eget  hahah vad ointressat för er att veta men nu vet ni iaf;)


Kommentarer
Postat av: moa-stina

"Colbie Caillat - Bubbly" (L) i mitt hjärta

2008-03-10 @ 22:48:42
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0