delad glädje är dubbelglädje heheh=D

Idag är jag råHAPPY. För det första cyklade jag imorse(mindre trevligt kanske), men det var helljust ute och solen sken. Sen hade vi gympa första lektionen, mångkamp, och det gick typ bra för mig hehe :$ eller ja, hyfsat bra(A) Efter gympan hade vi spanska, lunch och sen slutade vi=D Så det var inte att leka med.
 
Först for jag på stan och sedan på arbetsförmedlingen:$ där hjälpte de mig att skicka in en anökan till sommarjobb på kommunen. Det gick lysande, vet ju inte om jag har fått det än MEN (tony irving hehe) sen for jag på KFUM och frågade om sommarjobbet där. & eftersom jag nu har en komunal ansökan så är det rätt säkert att jag får sommarjobb där=D==D=D=D då blev jag överglad. Sen berättade Hans (KFUMledare)  att jag hade ju missat den där kursen, den jag och pappa hade bråkat om, men då sa han att jag kunde läsa på lite om den för då skulle jag få ändå få följa till sthlm nångång nu på våran INTE DÅLIG DAG hehehe=D

Aja ska kila på träning nu skriver mer ikv:) Ha det bra så länge!=D



 
mitt jobb i sommar=D?
  
  
  
  
  

Kommentarer
Postat av: moa-stina

HÄRLIGT GUMMAN! Låter som om allt bara flyter på för dig :* puss PEPPA INFÖR HEMAVAN NU

2008-03-11 @ 19:59:40
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0