En lek med eld.

Åh måste jag läsa den här boken^. Okej, den är typ rätt bra, men den är 400 fucking sidor. & jag ska läsa den nu under påsklovet typ, lyckat anna lyckat. Har väl läst sidådär 60 sidor än så länge.

Blir väldigt irri när blogg.se laggar som fan, hela tiden. Har typ vänta ett år på att få skriva ett inlägg haha. Iaf ikv ska jag nog fara till per =) om mamma eller pappa kan skjutsa förstås..borde kanske springa ner och fråga:$ Jag vill verkligen ta fram moppen, då kan man ju så lätt ta sig överallt, för cykla NO THANKS. Ändå peppar jag för cykelsemester med Stina, Reb och Isa i sommar hehe.

image211 
förra årets cyklesemester ;)

Imorron kommer umeåkillarna hit. Trevligtetrevligt. Frågan är bara vad vi riktigt ska hitta på haha.......finns ju så grymt mycket att göra i skeå osv. Men det blir nog nice=)


PEACE

Kommentarer
Postat av: Josse

jag har inte börjat läsa min bok än... ;)

2008-03-26 @ 19:42:26
Postat av: Junitjej

Äntligen funkar det för mig att blogga!
Blogg.se har strulat för mig nästan hela dagen. Jättetrist!

2008-03-26 @ 19:56:39
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Sara

Vem är den tredje tjejen?

2008-03-27 @ 18:08:06
Postat av: Anna=D

Den tredje tjejen är helena=)

2008-03-28 @ 09:18:42
URL: http://annaenmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0