ett kilo godis om dagen är bra för magen(A)

Nu ligger jag nerkrypt under täcket, rätt så mys=) Ska snart sova, ska bara läsa lite först, men så fort jag börjar läsa vill mina ögonlock bara slå igen därför måste jag antingen äta regelbundet eller typ ta pauser hela tiden HAHA;) Idag tror jag att jag är tjock och äter.....typ candyyyy(Y)  

Iaf imorron kommer som sagt umeåkillarna, inte Sebbe men Fredde och Danne=) Jag har försökt komma på lite grejer vi kan göra och har typ klämt ut några nu. Haha  Fredde hade då aldrig varit här förr=O TOOOKigt.


Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

HAHAHhaa vad fan ska vi hitta på!? ;) HAHaha

2008-03-27 @ 01:10:52
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0