ge mig sommmar och sol:)

hej kära(& okära) läsare:)
Har sovit hos isabelle inatt, eller varit vaken hos isabelle inatt(A) somnade vid 4tiden och vaknade halv tio huhu. När jag kom hem var jag hurtig och for ut och sprang AHH det tog död på mig så nu sitter jag och trycker godis :$

Igårkväll var vi hos jasmine, längesen sist, så det var kul:) Färgade isabelles hår så det blev lite mörkare och typ lite rödare fast det var inte så stor skillnad. Hehe det var jag som färgade(som alltid:$) men jag råkade typ missa lite av underhåret eller det blev typ ett jättekonstigt mörkt streck UPS. Fast det syns inte, inte ens när hon har uppsatt(A)

Idag ska jag inte göra så mycket I guess, ikv ska jag däremot försöka hitta på nå roligt!!! Fan lovet är ju snart över. Usch jag orkar inte skolan.


      

Kan jag få bli brun igen :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$?

 

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

Härliga bilder nanting :)

2008-03-07 @ 22:41:36
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0